نرگس زرد درود بر شما روز خوش!

شعر.رمان.داستان کوتاه.شرح حال نگاری.مناسبتها.قصارهاوگلایه ها.....

نرگس زرد درود بر شما روز خوش!

شعر.رمان.داستان کوتاه.شرح حال نگاری.مناسبتها.قصارهاوگلایه ها.....

حرفهای تازه

طرز تهیه یک سوپ تازه و خوشمزه:   

مقداری گل کلم را با مقداری هویج زرد قناری  تفت داده و بگذارید در هوای آزاد تخمیر شود . سپس از خودتان بپرسید مگر عقلتان پاره سنگ برداشته که دارید این وبلاگ را میخوانید.

حال کردید چه قدر سریع شما را به خودتان آوردم. تلنگر زندگی یعنی این....

با تشکر از نرگس زرد که به من اجازه ابراز وجود داد. اگه میگید من کیم .. زیاد به مختون فشار نیارید.

من ؛ شبنم خواب آلود یک ستاره ام که روی علفهای تاریکی چکیده ام. 

جایم اینجا نبود....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن جعفری سه‌شنبه 8 اسفند 1385 ساعت 00:00

سلام! من نبودم!
آلان که اومدم دیدم شما خیلی اومدین و ... خیال کردین من آدم کشتم! نه عزیزم! دارویی که اشتباهی تزریق شده بود اصلن خطری برای بیمار نداشت! دارویی که باید تزریق می‌کردم و نکرده بودم برای بیمار حیایت بود همین :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد